loading...
فروشگاه نيازمنديهاي اينترنتي
سعيد بازدید : 475 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (1)

با توجه به روند جدید آزمون MSRT که دفترچه سوالات دو مرحله توزیع می شود بخش شنیداری جدا و در اول آزمون و دفترچه بخش دوم و سوم بعد از اتمام شنیداری، بنابراین بحث زمان بسیار حائز اهمیت می باشد و اینکه بدانیم منابع اصلی آزمون کدامند؟

بخش شنیداری آزمون MSRT از 30 سؤال تشکیل شده است. 10 سؤال مکالمه کوتاه (short conversations) و 20 سؤال مکالمه بلند (Longer conversations). مشکلی همیشگی که برای شرکت کنندگان آزمون MSRT وجود دارد مشخص نبودن و در دسترس نبودن منبع بخش مکالمات بلند میباشد لذا داوطلبان مجبور به انتخاب شانسی پاسخ  برای این 20 سؤال مکالمه بلند میشوند و عملاً شانس خود را برای قبولی در این آزمون کاهش می دهند.  ما با زحمات فراوان سرانجام موفق به تهیه منبع سؤالات مکالمات بلند آزمون MSRT شدیم تا شما شرکت کنندگان با خیالی آسوده گام به این آزمون سرنوشت ساز بگذارید.

ما فقط و فقط منابع دوره های گذشته، 2 سال گذشته  آزمون MSRT را  معرفی کرده و در دسترس شما قرار میدهیم که امکان دارد از آنها در آزمون های بعدی سوال طرح شود و هیچ گاه ادعا نمیکنیم که 100 درصد سوالات آزمونهای بعدی را در اختیار شما قرار میدهیم. بنابراین قبولی در آزمون  به تلاش شما بستگی دارد. باید توجه داشت که معمولاً منابع آزمون MSRT بعد از چند دوره متوالی قابل تغییر بوده لذا شما برای دسترسی به تمامی منابع 2 سال گذشته این آزمون  میتوانید از منابع  موجود در این سایت استفاده کنید.

منبع حاضر شامل 60 نمونه مکالمه بلند همراه با پاسخ و متن مکالمات (Listenin Script) و فاقد فایل صوتی می باشد.شما با مطالعه و بخاطر سپردن آنها قادر خواهید بود در بخش مکالمات شنیداری بلند موفق عمل کنید.

 

15 سؤال از مکالمات بلند آزمون 2 بهمن 94 از این منبع طرح شده است. لذا انتظار می رود در آزمون های آینده از این منبع سؤال مطرح شود.

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد.

نتیجه تصویری برای صفحه اصلي

 

محصولات مشابه :

دانلود سوالات واقعی آزمون msrtبهمن ماه 1394 به همراه پاسخ تشریحی سوالات

تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrtسال 94 وزارت علوم و منبع سوالات اردیبهشت، تیر، شهریور ماه سال 94

منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrtدر آزمون های شهریور و اسفند ماه سال 94 وزارت علوم

جدیدترین منبع و جزوه کلاس های آمادگی آزمون msrtشامل گرامر، ردینگ و بخش شنیداری لیسینینگ

 

منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrtبهمن ماه سال 94 وزارت علوم

سعيد بازدید : 221 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

معرفی محصول:

در قالب pdf

تعداد صفحات 168 صفحه

نویسنده: غلامرضا صیدآبادی

شابک:6 -139-364-600-978

ناشر: نوروزی

بخشی از مطالب کتاب:

پولسازی از همینی که هست

روش‌های پولسازی و کسب درآمد در منزل

فیلم سازی در خانه پولسازترین شغل قرن 21

تجارت الکترونیک مغازه روی اینترنت (Web-site)

پولسازی در منزل

ابتکار، ابتکار، ابتکار

اطلاعات تکمیلی درباره وب سایت شخصی web-site

روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

چگونه ثروتمند شویم؟

بیایید ایده بسازیم

پیاده­ سازی و اجرای سریع ایده

 

.........................

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

محصولات مشابه :

جزوه تضمینی کسب درآمد از اینترنت در ایران بدون سرمایه یا کمترین سرمایه

معرفی 55 کسب وکار و سایت درآمدزای معتبر اینترنتی( ایرانی )

کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اينترنت

 

دانلود کتاب مشاغل خانگی

سعيد بازدید : 166 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

این مقاله در قالب ورد و قابل ویرایش و در 16صفحه گرد آوری شده است. تنظیم این مقاله توسط مدیر سایت انجام شده و مشابهی در اینترنت ندارد. بهترین مقاله جهت ارائه در جشنواره فرهنگیان بسیجی می باشد. در تنظیم این مقاله تمامی نکات نگارشی طبق بخشنامه ارسالی آموزش و پرورش رعایت شده است.

چکیده

در حال حاضر بیش از ۶ هزار دانشجو و ۱۸۰۰ استاد و مدرس در ۹۸ پردیس دانشگاه فرهنگیان مشغول به کار هستند، اما سوال این است که بازخورد این دانشگاه براساس نقشه راه طراحی شده است؟! آیا الگوی مراکز تربیت معلم که در حال حاضر نیز دانشگاه فرهنگیان کم و بیش از همان الگو تبعیت می کند در عملکرد خود موفق و نیز موثر بودند ؟ آیا بین آرمان تا واقعیت دانشگاه فرهنگیان فاصله زیادی وجود دارد؟ در پاسخ به این سئوالات و همچنین با استناد به صحبت مسئولان آموزش و پرورش باید گفت که این دانشگاه تاکنون نتوانسته است در جهت اهداف تعیین شده در قانون حرکت کند . حضور دانشگاه فرهنگیان در کنار دانشکده های علوم تربیتی موازی کاری است و بهتر است آموزش و پرورش برای مدیریت منابع انسانی خود، کار نظارت بر کیفیت آموزش را بر عهده دانشکده های علوم تربیتی بگذارد.در واقع با این که این دانشگاه زیر مجموعه ای از وزارت آموزش و پرورش است اما تفاوت دریافتی استادان و مدرسان این دانشگاه با افرادی خارج از این مجموعه و با همان مدرک تحصیلی برخی اوقات به بیش از یک میلیون تومان می رسد و این در واقع ، یک تبعیض آشکار میان نیروهای درون آموزش و پرورش است . تبعیض میان همکاران فرهنگی منجر به این شده است تا تمایل و حتی رقابت شدیدی برای ورود به این دانشگاه حتی میان نیروهای ستادی وزارت آموزش و پرورش شکل بگیرد.برای رسیدن به آرمان دانشگاه فرهنگیان  باید از تجارب کشورهای دیگر برای تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش کمک گرفت .زیرا  از نظر عرف جهانی ، آموزش عالی، عهده دار تربیت معلم از طریق دانشگاه ها و مثلا دانشکده های علوم تربیتی است. در کشورهای صنعتی ، دانشگاه بر آموزش و پرورش اشراف دارد و در رشته های مختلف و مورد نیاز آموزش و پرورش ، کارشناس تربیت می کند و آن را دراختیار آموزش و پرورش و جامعه قرار می دهد. میان دانشگاه فرهنگیان از آرمان تا واقعیت فاصله زیادی وجود دارد که در مقاله حاضر بر آنیم با معرفی این فاصله به ارائه متد ها و روش هایی در جهت کاهش آن بکوشیم.

 

کلید واژه : دانشگاه فرهنگیان، آرمان، واقعیت

 

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

سعيد بازدید : 257 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

فهرست مطالب :   

 

از نظر حقوقی دفینه چیست

قبل از هر چیزی نشانه های د فینه را بشناسيم

نشانه های د فینه چگونه رمز گشایی مي شوند

معانی آثار و علائم دفینه درخت

بت خانواده

نشانه شیر                                                                                      

نشانه کوزه های خالی

نشانه اسب و اسب سوار

نشانه جای پا

 

نشانه شکل چارق یا کفش

.

.

.

.


سعيد بازدید : 203 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

این مقاله در قالب ورد و قابل ویرایش و در 19 صفحه گرد آوری شده است. تنظیم این مقاله توسط مدیر سایت انجام شده و مشابهی در اینترنت ندارد. بهترین مقاله جهت ارائه در جشنواره فرهنگیان بسیجی می باشد. در تنظیم این مقاله تمامی نکات نگارشی طبق بخشنامه ارسالی آموزش و پرورش رعایت شده است.

چکیده :

در مكتب تعليم و تربيت اسلام فراگيری علم و دانش همراه با تهذيب و تربيت دينی هدف رسالت نبوی شمرده شده و برای تحصيل علم نه محدوديت زمانی دارد و نه مكانی و از نظر معلم مرز نمی‌شناسد چرا كه علم و حكمت را گمشده مومن می‌داند كه نزد هر كس بيابد آن را می‌گيرد. پس از نهاد خانه و خانواده مدرسه مهم ترين مکان براي تعليم و تربيت است جائي که محل بروز و ظهور رسالت خطير معلمي است که اگر او معلمي کند راه انحراف بسته مي شود و در زندانها مسدود مي گردد. مکتب تعليم و تربيت اسلامي رسالت هاي مهمي را براي معلم و مربي ترسيم کرده است. در نظام تعليم و تربيت اسلام معلم مسؤل تمام مقدراتي است که براي يک کشور يا جامعه پيش مي آيد و مسول تمام انسان هائي است که زير دست او بايد تربيت بشوند. معلم اگر خودسازي کند و تهذيب نفس نمايد و حاکم برخود باشد افراد يک جامعه صالح و صالحه خواهند بود و اگر در اين ميان معلم تربيت ديني نداشته باشد سبب انحراف نسلها و عصرها مي گردد و جامعه اي را به خرابي مي کشاند و همه سعادت ها و همه شقاوت ها از مدرسه هاست و کليدش به دست معلم است و اين موضوع حکايت گر جايگاه خطير و بسيار مهم معلم و مربي است.

 

کلید واژه ها : احساس مسئولیت، معلم، تعلیم و تربیت اسلامی

 

نتیجه تصویری برای دانلود كنيد

سعيد بازدید : 361 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 

برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار

این فایل کامل ترین مجموعه قابل دسترس درباره تدوین برنامه سالانه مدیر در قالب طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. کلیه محور ها و نمودار ها در این فایل استفاده و تکمیل شده اند و حداقل شش ماه کار مدیر و معاون آموزشی را راحت تر می کند این فایل حاوی ده پوشه است که در هر یک از آنها فایل های خاص همان پوشه یا محور موجود می باشد. مسلما شما مدیر و معاون  گرامی از دانلود این مجموعه راضی خواهید بود و رضایت کامل را خواهید داشت .

 

جهت دانلود اين مجموعه   اينجا كليك كنيد.

سعيد بازدید : 167 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 

برنامه آموزش آشپزي مخصوص اندروید

با استفاده از تلفن همراهتان این برنامه مفید همه جا در اختیار شماست.

طرز تهیه انواع غذاهای سنتی و مدرن،  خوراک سالاد، سوپ، ترشی، دسر، پیش غذا، چاشنی، کیک

و شیرینی، مربا، کمپوت، غذاهای محلی، تزیینات غذا،  غذاهای رژیمی، غذای کودک و نکات آشپزی

حرفه ای همواره در دسترس شماست.

جهت دانلود اين برنامه  اينجا كليك كنيد.

 

سعيد بازدید : 1094 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

مقاله اي با موضوع فضاي مجازي و نظام تعليم و تربيت (فرصت ها و چالش ها ) در قالب ورد و قابل ویرایش و در 20 صفحه گرد آوری شده است. این مقاله مشابهی در اینترنت ندارد. بهترین مقاله جهت ارائه در جشنواره فرهنگیان بسیجی می باشد. در تنظیم این مقاله تمامی نکات نگارشی طبق بخشنامه ارسالی آموزش و پرورش رعایت شده است.

 

چكيده در ادامه مطلب ...................................

درباره ما
Profile Pic
فروشگاه اینترنتی دیجی‌ فايل، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 6,490
  • بازدید کلی : 73,698
  • کدهای اختصاصی