loading...
فروشگاه نيازمنديهاي اينترنتي
سعيد بازدید : 206 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)

تحقیق و مقاله  سطح کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد با مطالب بسیارمفید و با ارزشی دربارهنیروگاه حرارتی و اجزاء مختلف آن و بویلر و دیگ بخار و درام و توربین و انواع مشعل های نفتی و محاسبه هوای احتراق برای سوخت گاز وسایر مطالب مرتبط درخصوص همین موضوع ............................................

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

 

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد.

نتیجه تصویری برای فروشگاه اينترنتي

محصولات مشابه :

تحقیق و مقاله درباره نگرش کلی بر توربین های گاز

تحقیق و مقاله درباره نیروی برش

تحقیق ومقاله درباره مهندسی و معماری سیستم ها

تحقیق و مقاله درباره هیدرولیک و پنوماتیک

تحقیق و مقاله درباره هيدروليك و كنترل هيدروليك توربين نيروگاه شهيد رجائي 

  

سعيد بازدید : 232 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)

مبدل حرارتی دستگاهی است که برای انتقال حرارت موثر بین دو سیال (گاز یا مایع) به دیگری استفاده می‌شود. از رایج‌ترین مبدل‌های حرارتی رادیاتور خودرو و رادیاتور شوفاژ است. مبدل‌های حرارتی در صنایع مختلف از جمله تهویه مطبوع، خودرو، نفت و گاز و بسیاری صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اصول و کاربرد های مبدل های در تبرید و تهویه ، سرفصلهای این پایان نامه می باشند که مورد بررسی قرار گرفته اند. این پروژه به عنوان پایان نامه رشته مکانیک گرایش حرارت و سیالات میباشد . اهمیت این پایان نامه بر کسی پوشیده نیست . ما این پایان نامه را برای شما دانشجویان رشته مهندسی مکانیک آماده نموده ایم .

در طبیعت و زندگی روزمره به طور معمول نیاز به سرد یا گرم کردن مواد وجود دارد . به عنوان مثال گرم کردن غذا ، جوشاندن آب یا در تابستان برای خنک کردن هوا استفاده می شود . این گرمایش و سرمایش را در اصطلاح علمی انتقال حرارت می گویند . تعریف کلاسیک انتقال حرارت عبارت است از انتقال گرما از جسم گرم به جسم سرد­تر.به عبارتی حرارت از جسم با دمای بالاتر به جسم با دمای پایین­تر می­رسد. انتقال حرارت به سه صورت:هدایت ،جابجایی یا تشعشعی است.انتقال حرارت هدایتی توسط یون­ها یا اتم­ها صورت می گیرد .

 

انتقال حرارت جابجایی فقط در سیالات صورت می گیرد و هنگامی که وسیله ای عمل جابجایی را تسهیل می­بخشد مانند فن ،پنکه و ... آن را جابجایی اجباری مینامند . انتقال حررات تشعشعی زمانی رخ میدهد که دمای یکی از سطوح خیلی بالا باشد به طور.معمول این مکانیزم در دمای بالای 1000 درجه سلسیوس رخ می­دهد. در یک کارخانه شیمیایی برای انجام واکنشها یا سرد کردن و گرم کردن مواد فرایندی نیاز به استفاده از یک ماده واسطه است که وظیفه آن انتقال حرارت و رساندن شرایط مواد فرایندی به دمای مطلوب است.به همین منظور از مبدل استفاده می­شود.

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد :

نتیجه تصویری برای فروشگاه اينترنتي

 محصولات مشابه :

پایان نامه انواع مبـــدل های حرارتــی

دانلود جزوه آموزش فارسی نرم افزار Lift designer

نمونه نقشه هاي آسانسور با فرمت اتوكد

نمونه قرارداد فروش آسانسور و فرمهای مشخصات فنی و استعلام قیمت

تمام فرمولهاي مورد نياز براي محاسبات آسانسور

 

سعيد بازدید : 476 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)

کتاب تاسیسات 90 کاملترین کتاب تاسیساتی کشور در 2 جلد و 16 سر فصل که تمامی نیاز های مهندسین تاسیسات را نسبت به چگونگی انجام محاسبات و شرح کارکرد دستگاهها رفع نموده و به کتابهای قدیمی و منسوخ تاسیسات 77و تاسیسات مهندس طباطبایی بی نیاز میسازد.همچنین مجموعه از آموزش نرم افزار های محبوب تاسیسات در آن گنجانیده شده است.

 

 

 

 

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد.

نتیجه تصویری برای فروشگاه اينترنتي

 محصولات مشابه :

پروژه کارشناسی انرژي هاي نو در تاسيسات برق فایل  Word))

گزارش کارآموزی مكانيك تاسيسات

مرجع نماد ها و اختصارات مورد استفاده در مهندسي تاسيسات گرمايي,تعويض هوا و تهويه مطبوع(مورد تاييد انجمن مهندسين ASME امريکا)

دانلود پاورپوینت رشته مکانیک - تاسيسات و تجهيزات مكانيكي بیمارستانها

دانلود گزارش كارآموزي بررسي تاسيسات بيمارستان شهداي ايذه

  

درباره ما
Profile Pic
فروشگاه اینترنتی دیجی‌ فايل، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 6,505
  • بازدید کلی : 73,713
  • کدهای اختصاصی