loading...
فروشگاه نيازمنديهاي اينترنتي
سعيد بازدید : 497 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (1)

این سوالات شامل زبان تخصصی و ریاضیات و فتوگرامتری و ژئودزی و فیزیک نور و مکانیک وتئوری خطا و سرشکنی وسنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی می باشد.

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد.

 

Image result for ‫دانلود فايل‬‎

محصولات مشابه :

سعيد بازدید : 185 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

این جزوه زیبا و قوی کل قسمت های نرم افزار کریر را به خوبی و سادگی تشریح نموده بطوریکه شما برای یادگیری این نرم افزار با استفاده از این جزوه  نیازی به استاد و کلاس آموزشی نخواهد داشت. این جزوه کاملا تشریحی و تصویری می باشد.

این نرم افزار قدرتمند امکانات بسیار زیاد و کاربردی را در عین سادگی و کاربری آسان در اختیار مهندسان تاسیسات و مکانیک قرار می‌دهد. هم اکنون در بسیاری از نقاط جهان از این نرم افزار به عنوان مرجع محاسبات تاسیسات مکانیکی استفاده می‌گردد. در کشور ما ایران نیز این نرم افزار مورد تایید سازمان نظام مهندسی قرار گرفته و هم اکنون پروژه‌های تاسیساتی و طراحی‌های انجام گرفته توسط این نرم افزار مورد تایید قرار خواهد گرفت.این نرم‌افزار محصول شرکت معتبر آمریکایی سازنده دستگاهها و تجهیزات تهویه مطبوع، کریر است.

 

تعداد صفحات: 96 صفحه

جهت دانلود اين جزوء اينجا كليك كنيد.

سعيد بازدید : 349 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

مجموعه جزوات نظام مهندسی برق در دو پارت برای دانلود شامل:

1 - جزوه طلایی آموزش نکات کلیدی مبحث 13 ساختمان طرح و اجرای تاسیسات برقی

2 - جزوه جامع امادگی نظام مهندسی ساختمان برق تاسیسات الکتریکی ساختمان

3 - جزوه عالی نکات برتر در آزمون نظام مهندسی برق (برای اولین بار)

4 - جزوه کامل اموزش جامع مبحث رله و حفاظت به زبان ساده

5 - سوالات سالهای 82 تا 86 با پاسخ تشریحی و سوالات 87 تا 92 با پاسخ تستی

6 - کتاب روش طراحی و تحلیل مدارهای الکتریکی

 

جهت دانلود اين جزوء اينجا كليك كنيد.

سعيد بازدید : 384 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 

نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.
رقیب اصلی نرم افزار اتوکد در بازار میکرواستیشن می باشد.


اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته‌های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند. از اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی، و استفاده میگردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری‌های مختلف خانگی، اداری، تجاری، و حتی نظامی‌مورد استفاده قرار بگیرد.


اتوکد یکی از نرم افزار های بسیار مهم در رشته های عمران و معماری است که با استفاده از ان می توان نقشه های مختلف به صورت دو بعدی یا سه بعدی طراحی کرد . این نرم افزار که فقط وظیفه طراحی دارد ساخته شرکت Autodesk می باشد که هر ساله در ورژن های مختلف تولید می شود .بدون شک یادگیری این نرم افزار برای تمامی مهندسین مرتبط با ساخت و ساز از جمله عمران و معمار ضروری است تا انجا که بسیاری از اساتید دانشگاهی پروژه هایی را به دانشجویان خود واگذار می کنند که نیاز به کار با آن نرم افزار دارد . این نرم افزار دارای فضای کاملا متفاوت نسبت به اتوکد ۲۰۰۷ به قبل است که استفاده از این نرم افزار را برای کاربران بسیار اسان کرده است .

جهت دانلود اين كتاب اينجا كليك كنيد.

درباره ما
Profile Pic
فروشگاه اینترنتی دیجی‌ فايل، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 6,451
  • بازدید کلی : 73,659
  • کدهای اختصاصی