loading...
فروشگاه نيازمنديهاي اينترنتي
سعيد بازدید : 291 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود نمونه سوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته حوادث ناشی از کار

 

 مجموعه 9 دوره سوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته حوادث ناشی از کار

 

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد.

نتیجه تصویری برای صفحه اصلي

 

محصولات مشابه :

دانلود پایان نامه تأمین اجتماعی ،بیمه و حوادث ناشی از کار

پاورپوینت اهمیت حوادث ناشی از کار

پروژه تأمین اجتماعی ، بیمه و حوادث ناشی از کار

پایان نامه کارشناسی ارشد عوامل حادثه ساز در حوادث ناشی از کاربرد ماشین های کشاورزی

 

بررسي حوادث ناشی از کار

سعيد بازدید : 458 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

معرفی محصول:

 دانلود گزارش کارورزی حقوق ثبتی دانشگاه ها که شامل تمامی روزها به تفکیک می باشد.

آشنای با زمان کار دفتر خانه ورود و خروج

انجام مسئولیت های ثبتی حقوقی دفتر

آشنایی با دفتر رپورتوار

بررسی فرم های دفتر خانه

بررسی مسئولیت های سر دفتر

بررسی انواع اسناد ثبتی

تعداد صفحات 8 صفحه

 

به تفکیک روزهای هفته

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

 

محصولات مشابه :

نرم افزار تایم شیت و فیش حقوق

 

گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت+کارآموزی حقوق دفتر وکالت

سعيد بازدید : 275 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

این مقاله در قالب ورد و قابل ویرایش و در 19 صفحه گرد آوری شده است. تنظیم این مقاله توسط مدیر سایت انجام شده و مشابهی در اینترنت ندارد. بهترین مقاله جهت ارائه در جشنواره فرهنگیان بسیجی می باشد. در تنظیم این مقاله تمامی نکات نگارشی طبق بخشنامه ارسالی آموزش و پرورش رعایت شده است.

چکیده :

در مكتب تعليم و تربيت اسلام فراگيری علم و دانش همراه با تهذيب و تربيت دينی هدف رسالت نبوی شمرده شده و برای تحصيل علم نه محدوديت زمانی دارد و نه مكانی و از نظر معلم مرز نمی‌شناسد چرا كه علم و حكمت را گمشده مومن می‌داند كه نزد هر كس بيابد آن را می‌گيرد. پس از نهاد خانه و خانواده مدرسه مهم ترين مکان براي تعليم و تربيت است جائي که محل بروز و ظهور رسالت خطير معلمي است که اگر او معلمي کند راه انحراف بسته مي شود و در زندانها مسدود مي گردد. مکتب تعليم و تربيت اسلامي رسالت هاي مهمي را براي معلم و مربي ترسيم کرده است. در نظام تعليم و تربيت اسلام معلم مسؤل تمام مقدراتي است که براي يک کشور يا جامعه پيش مي آيد و مسول تمام انسان هائي است که زير دست او بايد تربيت بشوند. معلم اگر خودسازي کند و تهذيب نفس نمايد و حاکم برخود باشد افراد يک جامعه صالح و صالحه خواهند بود و اگر در اين ميان معلم تربيت ديني نداشته باشد سبب انحراف نسلها و عصرها مي گردد و جامعه اي را به خرابي مي کشاند و همه سعادت ها و همه شقاوت ها از مدرسه هاست و کليدش به دست معلم است و اين موضوع حکايت گر جايگاه خطير و بسيار مهم معلم و مربي است.

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

 

جهت مشاهده هزاران فايل دانلودي ديگر بر روي شكل زير كليك كنيد.

نتیجه تصویری برای صفحه اصلي

 

 

محصولات مشابه :

پایان نامه رشته معارف اسلامی بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

مقاله جایگاه عقل در تعلیم و تربیت اسلامی

پایان نامه ارشد رشته تعلیم و تربیت اسلامی بررسي نقش رسانه ها در تعليم و تربيت

تحقیق کامل با عنوان بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین (ع) با فرمت WORD

 

پژوهش بررسی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه معصومین علیه السلام

سعيد بازدید : 434 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

تحقیق حاضر بدنبال آن است که ابتدا در مورد تأثیر آموزش در بهبود عملکرد کارکنان شهرداری و سپس در مورد شرایط و امکانات آموزشی شهرداری ، اطلاعاتی را کسب کرده و با ارائه ی پیشنهادهایی در جهت رفع موانع و ارتقاء سطح آموزش های کارکنان، زمینه ی لازم برای بهبود عملکرد کارکنان را دراختیار مدیران مسئول و دلسوز قرار دهد. هدف کلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت بر میزان عملکرد کارکنان شهرداری منطقه 3 تهران می باشد. این تحقیق در صدد پاسخگویی به این سؤالات است که آیا بین آموزش هاي ضمن خدمت، سابقه خدمت و تحصیلات کارکنان شهرداری با عملکرد شغلی کارکنان رابطه اي وجود دارد؟ و بین آموزش هاي ضمن خدمت و هر یک از مؤلفه هاي عملکرد شغلی چه رابطه اي وجود دارد؟ جامعه آماری پژوهش کلیه کارکنان سازمان شهرداری منطقه 3 تهران می باشد.با توجه به مقدار بدست آمده 196نفر از کارکنان شهرداری منطقه 3 تهران به عنوان حجم نمونه جهت انجام تحقیق حاضر انتخاب شده اند. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است.ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسش نامه محقق ساخته است، نوع تحقیق حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. به منظور تجزیه تحلیل داده های گردآوری شده جهت آزمون سوال های پژوهشی از نرم افزار SPSS  استفاده گردید. براي تجزيه و تحليل داده ها با استفاده از آمار توصيفي در زمينه هاي مربوط به محاسبه ميانگين، واريانس، رسم نمودار و تدوين جدول توزيع فراواني و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، همبستگی پاره‌اي) استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که از میان سه عامل آموزشهاي ضمن خدمت، سابقه و تحصیلات، تنها آموزش ضمن خدمت به طور معناداري با عملکرد شغلی ارتباط دارد. همچنین بین آموزش ضمن خدمت و هر یک از مؤلفه‌هاي عملکرد شغلی کارکنان، رابطه معناداري وجود ندارد. به طور کلی نتایج تحقیق حاکی از این است که آموزشهاي ضمن خدمت کارکنان شهرداری بر عملکرد شغلی آنان تأثیر دارد و آن را افزایش می دهد.

 

نتیجه تصویری برای دريافت فايل

سعيد بازدید : 387 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 

جزوه حسابداری صنعتی دکتر محمد قسیم عثمانی شامل  صنعتی 1 (56صفحه) صنعتی 2(62 صفحه) و صنعتی

3(56صفحه) .مفید برای دانشجویان کاردانی ، کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری.

 

Image result for ‫حسابداري صنعتي‬‎

 

 

جهت دانلود اين مجموعه     اينجا     كليك كنيد.

سعيد بازدید : 135 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

مطمئناً ایجاد یک جامعه ایده آل اسلامی یکی از آرزوهای هر مسلمانی است؛ ایجاد جامعه ای که از همه ی ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره دقیقاً مطابق با اصول و قواعد اسلامی بوده و در آن عدالت اسلامی بین اقشار مختلف جامعه کاملاً برقرار باشد؛ که یکی از مهمترین ابعاد عدالت گستری بعد اقتصادی آن است که حتی می تواند بسیاری از ابعاد دیگر را تحت پوشش قرار دهد. ایجاد یک اقصاد اسلامی که از آن می توان به عنوان مکتب اقتصاد اسلامی نام برد شباهت هایی با نظام سوسیالیستی دارد ولی یک تفاوت بنیادی با این گونه مکاتب دارد و آن این است که به جای حذف مالکیت، مالکیت ( منظور عمدتاً بنگاه های اقتصادی است ) به شکل متوازن و سهمی بین اقشار مختلف جامعه تقسیم شود و یک نظام سهامی به وجود آید که در این ساختار بانک ها و بورس نقش بسزایی را ایفا می کنند. بنابراین گسترش و اسلامی سازی بانک ها و بازار بورس از اقداماتی است که باید در هر جامعه اسلامی انجام شود تا درآمد های حاصله از نظر شرع مقدس حلال باشد. براي اينكه يك محصول مالي يا بانكي، در زمره محصولات مالي و بانكي اسلامي قرار گيرد، بايستي دو شرط اصلي را محقق سازد: اولاً نبايد متضمن دريافت يا پرداخت ربا باشد و ثانياً نبايد از سرمايه‌هاي جمع آوري شده به واسطه آن در فعاليت هاي حرام مانند خريد و فروش الكل، گوشت خوك و يا قمار بازي استفاده شود. یکی از ابزار هایی که دو شرط فوق به ویژه شرط اول را محقق می سازد و استفاده از آن حتی در کشور های غیر اسلامی رو به افزایش است، اوراق قرضه اسلامی (صکوک) می باشد.

جهت مطالعه فهرست پايان نامه و نيز لينك دانلود به ادامه مطلب برويد ..............................

درباره ما
Profile Pic
فروشگاه اینترنتی دیجی‌ فايل، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 6,551
  • بازدید کلی : 73,759
  • کدهای اختصاصی